Wednesday 3 November 2010

Priprave na Črnobil... lokalni promet...MBA talenti in drugo... Day... mah brezveze!!!

Torej da začnem z dobro novico... v bistvu niti ne vem ali je res dobra... V glavnem jutri grem do Črnobila!!!

Ravno ko berem navodila, ki so mi jih poslali, na recepcijo vkoraka ena babuška oblečena v svetleči brezrokavnik... sprva ji ne namenjam preveč pozornosti, potem pa le vidim da drži neko čudno metlo v rokah... bolš pogledam in vidim da je to sonda... ženska ima v drugi roki tud Gaigher meter... pa dobr kaj zdej... v vodiču piše Kijev is perfectly safe... my ass... 60km od največjega nuklearnega dizastra na svetu sigurn ni prfektli sejf!... še po drevesih vidiš da ni... po zelenjavi ki jo dobiš na krožniku veš da ni... po tem kako se ponoči vse sveti... v glavnem jutri moram met pasuš sabo, ker gremo čez kontrolo... grem na zdravniški pregled... merjenje kontaminacije pred in po vstopu... moram izpolnt izjavo, da če se mi kej zgodi, da me bodo pač pustil tam... itn. itn....  hmmm zanimivo... v kaj se jst to spuščam... a mi je res treba tega... a ma zdej ko sem že plaču 100€... ni šans da odstopim... pa tud če se svetm še cel lajf....malo krajše info imate tuki...
http://tour2chernobyl.com/rules.html


Več o černobili ko se vrnem, in ko grem že enkrat v ta muzej... naj bi bil full hud! Dejstva so res zanimiva... uradna in neuradna... Že samo to, da sta bili eksploziji vsaj 100x močnejši kot Hirošima in Nagasaki skupi ti da mislt... Dobr bom pač ruknu eno vodko ko pridem nazaj, da se razkužim...

Novosti? Huh veliko... Začnimo prvo z a ste vedeli da:
- v Ukrajini, tako kot v Rusiji, so vsi avtomobili taxiji - če stojiš ob cesti in dvigneš roko, ti lahko vstavi kdorkoli, če gre v isto smer te zapele - seveda za neko protivrednost, če ne pa ti ali zaračuna več ali pa ustaviš nekoga drugega
- taxiji v ukrajini nimajo taxi metrov, za ceno se zmeniš preden se vsedeš...
- v kratkem naj bi sprejeli zakon o varnosti na cesti - uporaba varnostnega pasu bo postala obveza in ne samo okrasna opcija - danes sem bil edini v celem Kijevu, ki je bil v avtu privezan... ko je to taksist vidu se je prekrižal..
- vse porcije, ki jih dobiš v restavraciji so baby porcije... komi, da bi nahranle pol somalijskega otroka... vse je z piščancem
- nacionalna pijača (poleg vodke) je kvas - pivo iz kvasa... prodajajo vsepovsod
- v trafiki lahko kupiš čist vse... še kavo in čaj ti skuhajo... ob kirikoli uri
- vse stavbe nimajo pritličja... prva plata je prvo nadstropje... še kar logično...
- novo valuto so dobili leta 1996... še vedno se uporablja tudi stara Rusko-Ukrajinska - veljavni sta obe
- cene taksijev so iz obrobja v center veliko nižje kot iz centra na obrobje
- uradno je lahko taksist vsak, ki kupi tablo TAXI... danes sem se pol poti peljal uradno pol neuradno... vmes pri 80 kmh je odpru šipo, potegnu dol tablo in jo vrgu na zadnji zic...


Drugače pa takole... sedim zjutraj na recepciji za računalnikom, ko do mene prlaufa receptorka... sorry administratorka in neki krili z rokami in me kliče k sebi... vstanem čist šokiran in grem proti njenmu kjubiklu, ko mi skoz režo porine telefon... tist stari sovjetski... jo pogledam debelo in pokažem name "For me?"... spet neki krili z rokami... vzamem slušalko in valda "Prosaaaam?"... "Yes, hello, could I possibly get your fax number?", "My fax number... wtf... is this a joke?"... prvo mislim, da me je recp/admin nategnla, ker izgleda taka bolj čiki... ampak ne tip čist resno... "I need your fax number to send over some papers..."... pol valda, gužva na recepciji, administratorka mutasta, jst s telefonom v roki in z enim učom na laptopu, ki sedi sam... in hvalabogu najdem eno vizitko na pultu... mu zdrdram cifro, se opravičim in mu obrazložim, da sem pač gost... valda se tip čist zbegan zahvali in odloži... dam telefon nazaj in se pripravim da jo naderem... kaj men podturi telfon, ki ni zame... pa me ta čiki administratorka tko prijazno pogleda in mi z očmi pove, da nima pojma o angleščini in da mi je full hvaležna... kaj naj naredim... sploh nisem mogu bit jezen... ampak ji bom že nekak vrnu... zamašu bom še en WC...

Sem bil dons v eni restavraciji...priporočila mi jo je Maša... pomoje da je noben ne pozna... pač Maša nima veze... no to pa je bilo to kar sem isku... prava sovjetska restavracija... socializem na višku... vse v eri pred perestrojko... slike... oprema... rola se en ruski film... cene minimalne čeprav v centru mesta... in najbolj pomembno - kelnarce v stari dobri uniformi... tiara iz papirja, bela srajca, čudna kikla in seveda beli usnjeni gležnarji brez prstov... kot tisti od Samire, ki je pucala wcje na osnovni šoli... noro... jedu sem najbolš kar majo... pečen piščanc in piščančjo solato... sploh se ne bom več upiral... mi je težila še s piščančjo juho ampak mi nekak ni šlo... seveda vse bejbi porcije...

Drugač sem pa že prov domač na metroju in busih... dons so že tud men dajal denar, da dam šoferju... sem se počutu že kar mal pomembnega... ok edino ko sem mogu dol, mi je pomagala ena gospodična... še vedno mi piska v ušesu... njen visoki "Holosijevskij!!!!" mi je kar dvignu kocine...

Pršu dam, grem dol v bar, da naredim plan za pojutrišnjem... aja podalšu bom pomoje še najmanj do petka... in kaj slišim?... pa to je Slavica Ćukteraš... neeee... pa ja no.... odprem vrata in slišim "šašjnkkn..sdwaakknne...eijbujb, eibuhiheb, ehbhbe..."...čist pokvarl dobr komad... aja komad Zmija, Žaba al neki tazga...

In še neki sem ugotovu. Vsak pravi MBA študij (pravi, ne tisti naš na Bledu, ki ni nikjer priznan) te pelje na ekskurzijo v Pariz... eeeee wrong... so wrong... mogl bi pridt sem... da se vidi kaj je to motivacija, delavnost in pripadnost podjetju... dela se vsaj 14ur na dan... vsaj tko dela tale administratorka... ko rečem tale mislim tele, ker je vsak dan druga... jep druga, pa ne zato ker bi imele dopust al pa frej dni... neee... zato ker jih rotirajo... danes si administratorka, jutri pa delaš ko snežilka v prtličju (prvem nad.), pojutrišnjem drugem itn., dokler ne narediš krog... vse so zadovljne in nasmejane... plača je pomoje en twix pa kokakola ampak vseen so nasmejane...

OK dost za dons... moram hitr gor pod tuš preden tople vode zmanjka... ne vem kako je urnik za toplo vodo - še vedno nisem odkril kdaj je in kdaj ni...

Čauči

2 comments:

  1. Jutri zvečer torej vasni luč in prveri al se ti kej j*** svetjo :P

    ReplyDelete
  2. Ti packa ti... OK Xenja vse do ene mere... :)

    ReplyDelete