Saturday 6 November 2010

Kijev predzadnji dan... hvala bogu ali nasvidenje Kijev nikoli... Day No. ... pomoje okol 14...

Torej kot prvo - lepo da komentirate... malo poživi tale blog, ne pa k da govorim steni... :)

V glavnem dons je bil res en čuden dan... ste že kdaj imeli občutek, da bi bilo bolje da bi cel dan prespali... no tko sam še huj...

Štartam zjutri...ok komu lažem... okol 11h... grem proti mestu peš... čez most... pa ljudi, ne da bojo ljudje tuki pomrl zaradi sevanja... pomrl bodo zarad teh izpušnih plinov... tole je huj k kitajci... ne da vem, ker še nism bil tam, ampak trenutno nasprot mene sedita dva in izgleda bolj zdravo kot vse tele punce, ki čakajo na stranke za sosednjimi mizami... ok res da sta rumena, kar mogoče kaže na jetiko... no sicer so pa one blede k stena... kaže na pomanjkanje ...hmmmm... dnevne svetlobe al pa kej?...
Že takoj me prepiha... pozabi burjo od 200 km/h... pozabi košavo... tole piha... piha tako, da moraš hoditi oz. se opotekati pod kotom 40 stopinj... seveda so pametnjakoviči na most nasadli ograjo visoko cca. 30 cm... do reke je cca. 50m prostega pada... to je možno samo tukaj... ko se vračam po drugem mostu je še huje... ograje sploh ni... razsvetljava?... he he... ja v naslednji ulici sveti ena svetilka...
Že takoj ko sem štartal sem dobil v glavo kilo mivke z Dnipra... sem se stuširal vmes in 2x umil zobe pa jo še vedno žvečm... vetrič pač...

V glavnem stvar je taka - če imate kdajkoli možnost, da obiščete Kijev... naredte vse, da NE greste...ne res...

Mogoče sem preveč subjektivn ampak tole ne pele več nikamor... dons sem si skor zvil gleženj ker sem gledal naprej in ne dol... če primerjamo BGD z Kijevem (zaradi velikosti mesta) je tako - BGD ima res kar precej pločnikov z razpokami ali pa so malo okrušeni... Kijev ima pločnike... vsake toliko... BGD je osvetljen... Kijev... hmmm ja če prižgeš luč v sobi... BGD je Metro-pola... Kijev ima metro do kraja... če najdeš vhod in izhod... Nekaj dni nazaj sem iskal izhod 45 min... 45 min ljudi.... nijer nobene oznake... pa to ni samo na metroju...V BGD vidiš sem pa ke revščino... tuki jo vidiš za vsakim blatnikom od majbahov... smešno ko vidiš Maybach z Brabus predelavo (sploh nisem vedu da to obstaja), na drugi strani pa babuško ki prosjači za pol hrivne... vse je uničeno... kot da bi Ameri bombardiral njih in ne BGD... vse je ena vlka žalost... kar pe me najbolj matra je pa to - tukaj očitno obstaja 4 vrste ljudi... 2 ženski in 2 moški vrsti... ena ženska vrsta je taka da veš, da bodo prej ali slej voditeljice na TVju ali pa glavni obraz za naslovnico... druga vrsta bo bodoča babuška... hvalabogu je slednjih veliko manj... in ne, ne mešajo se med sabo... kar se pa tiče moških... vsi so nagravžni... ne da me moti... ampak deliš jih pa lahko na umazane in malo manj umazane... tisti umazani niso umazani... to so bolano umazani... ne resno... ste že kdaj slišali za ass-švic... no vsi tko smrdijo... v bistvu ne znam opisat kako smrdijo ker to je neopisljivo... to sploh ne vohaš... to okusiš... do zdaj sem dal prat že 4 hlače... samo zato ker sem sedel v taksijih... z taksiji sem se vozil samo 4x... svoj ass-švic res puščajo povsod... kaj slišim?... kako lahko tolk smrdijo in kakšen je to vojn me sprašujete?... ok bom probal bit kratek... pradstavljajte si, da imate granolom, nekaj zlomljenih zob, nekaj zagnojenih, vse dlesni okužene in, da si zob niste umili cca. 2 leti... si?... blagor vam... no zdej si pa zlomite prst na roki... odprt zlom... pustite da se zagnoji... da postane zelen in da dobite gangreno... vzamete kefir, ki ste ga dve leti po roku uporabe končno vzeli z balkona kjer se je sončil... date v usta dve šumeči tableti, tako, da lepo vzdraži brbončice in raztopi gnilobo, si zlijete nekaj kefirja v grlo in vtaknete prst v usta... ne požrete ampak samo povaljate po ustih tako kot dober VSOP ali XO... da se okus res vpije.... no.... no tako.... ne smrdi... okusiš... SICK... to me res najbolj moti... en tuš na dan odžene zdravnika stran pravijo... ne vem česa se bojijo... vode?... res da je bela in ne prozorna.... ampak tole je grozno... bral v vodiču, da Kijevčani prepoznajo turista na kilometer daleč... so pozabili povedati, da ga najbrž zavohajo... ne resno... to niso izjeme... to je večina... in to je res ogabno... eni tako smrdijo da ti gre na bruhanje... nisem nacist ali pa rasist... črnci in azijati smrdijo... ja res... ampak oni niso krivi za to... tile pa so... mažejo ugled naše rase... ampak nisem rasist al pa nacionalist... naprimer eden je bil zdele zraven mene... še vedno vse smrdi po ass-švicu... pa tuki ni izjem... tako smrdijo tud kelnarji, tisti, ki ti prinesjo hrano in pijačo... tisti na recepciji, ki se te dotaknejo ko ti dajo kluč v roke... prodajalci v trgovini... prodajalci ki ti strežejo kruh...

Komi čakam da grem... mogoče sem bil res predolgo tuki... res je bila želja po Črnobilu... ampak zdej se sprašujem ali je bilo res vredno...

Vsi te hočejo nategnit... vsi... žalostno... pa ljudje kaj pa turisti, ki bi se mogoče še kdaj vrnilil... ne jaz... mogoče kdo drug... dvomim ampak mogoče...

Poleg vseh zapletov in birokracije, ki sem jo itak pričakoval... za vsako stvar moraš ipolnit listek/formular/prijavo... vem ker sem moral v vsakem hotelu izpolnjevat cele pole... imaš probleme še z jezikom... vse ama vse je samo v ukrajinščini... ne ne govorim samo o cirilici... govorim o jeziku... samo za lokalce... ja najbrž je v angliji isto...

Vsi so butasti... ne neumni ampak butasti... zdej razumem kaj to pomeni obvladovanje množic... čist vsako stvar jim moraš razložit... če jih prepustiš, da sami kej naredijo ne bo nič iz tega... vse jim moraš povedat, točno kako in kaj, na kakšen način in s čim... če se sam ne dokoplješ do informaciji... pozabi... od njih ne boš nikoli nič izvedel razen če ne vprašaš točno to kar rabiš... k debili... zombiji... zdej vidim kaj je novozelandc hotu povedat... ga čist razumem... on je veliko maj toleranten kot jaz... dokler ni nadru vseh po vrsti ni bilo nič... pri meni je isto... danes vprašam, če se gre lahko čez most peš... ja valda da lahko... lahko ja - teoretično... poleg tega, da je prepovedano je skoraj nemogoče... če ne druzga zaradi izpušnih plinov... vetra in še ograje ni... ograje, ki te loči od prostega pada... pločnik... hehe... ok sam sem si kriv, kaj pa nisem vprašal še če se sme... ampak tuki je vedno tako... 100 vprašanj za en odgovor.. al pa če bi mi že takoj povedal, da se ne sme...

spet komplikacije glede pranja... danes sem dal prati perilo... po navodilih administratorke na recepciji... ko pridem nazaj v hotel me že čaka obvestilo, da je čistilka videla vrečko ampak, da ni najdla izpolnjenega listka, kjer moraš napisat kaj želiš in ni vedela kaj narediti... listek je sicer bil na mizi, ampak že samo vprašanje kaj naredit s perilom... mislim a je tolk teško... pa sej ti bolš veš kot jaz... sem zdej dokončno izpolnil listek in zraven dodal A4 list z navodili...  seveda nisem pozabil narisati tudi pralnega stroja in vrečko persila... da vidm kaj bo jutri... upam, da jo slikca ne bo zmedla... kakšno vprašanje... kaj naredit s perilom... ne vem, obleč te moje ustrane gate pa dej men tvoje tange v zameno...

tisti bolani mulci so še vedno v hotelu... derejo se že nonstop... sploh ne upam v sobo ker bom enmu neki naredu... loputanje, kričanje in laufanje po hodniku je že stara fora... dons so dodal še klikanje z stikali za luč... 100 klikov na sekundo... nonstop... sem šel na recepcijo in vsem njihovim sobam naročil bujenje ob 4:30 in 5:15... seveda ne gre... "Sr vui kant do dis"... a jst jih pa lohka poslušam nonstop... ok jih bom pa sam klical... imenik sob imam...

Gužvanje... to ni več gužvanje... se spomite tistih 200 ljudi na recepciji... prišel sem tam med 180tim in 220tim na recepcijo... na vrsti sem bil... zadnji...300ti...ker so vmes še vedno prihajali novi... k da delijo zastojn kruh... vem, da ste lačni vem... povsod isto... na metroju te kr odrivajo... na avtobusu je še hujš... zadnjič sem vidu mamico, ki je vlekla svojga froca izpod kolesa... drhal nekulturna jo je tolk stisnla ob bus, da je mali padu pod kolo... pa dobr kaj vam je... to res ni več normalno... gužvajo se vsi... tud babuške z 10 vrečkami... vsi so nevarni s svojimi komolci... totalno razpuščena drhal... to, da se v kafičih oblačijo in te z plaščem tolčejo po glavi in je to kao normalno sploh nebi niti omenju... kako daleč je prišla ta človeška vrsta... no ja da to zveš samo pridi v Kijev...

To da je vse v razsulu še sprejmem... ampak tolk nečloveškosti kot je je pa tuki pa še nisem vidu... vsi grdo gledajo... get over it - bli ste z sovjeti v uniji ampak tega je konc...agresivni pogledi... nikjer ama nikjer nobenga nasmeha... to sem že sam opazil prvi dan ampak novozelndčan me je na to še posebi opozoril - ne glej nobenga v oči... in res... če kakšnega pogledaš, te tako grdo pogleda nazaj da kar zledeniš... no ne da se sekiram ampak tolk hladnosti in agresije pa še nikjer nisem doživel...

če rabiš kakršnokoli pomoč se vedno obrni samo na ženske... očitno so veliko bolj inteligentne.. da ne govorim o prijaznosti... pa še plus - po koncu pogovora te ne bo sililo na bruhanje...

Danes sem doživljal šok za šokom... da sploh ne omenjam, da mi je na računu zmanjkalo 700 eur... napaka enga bankomata, ki mi je kar klofal dvige, čeprav jih ni bilo... sem že poslal opozorilo banki ampak seveda Unicredit, kokr mam jst izkušnje z njimi, mi bo odgovoril šele enkrat ko bom že na kitajskem...

OK moram it... fufla od včeri me neki sprašuje... hoče vzpostavit kontakt z mano... pa dobr kaj sem jst.. ATM na dveh nogah?...

Ne res grem spat... prespat kar je še ostalo od tega dneva... upam, da bo jutri bolje... he he bo samo ne v Kijevu...

3 comments:

  1. Kuuumeee! kot vidim je ze skrajni cas da zapustis Kijev in odrines drugam, kamorkoli ze, samo drugam:) Naj te spomnim da si se na potovanje odpravil da bi lahko videl kaj drugacnega, in ce bi bilo vse kot v SLO, dejansko ne bi imelo smisla, tako pa lahko vleces paralele... in ga vleces, vleces... :)
    Mislim da bosta St. Petersburg in Mosvka definitivno bolj na nivoju, jebiga, Cernobil je zgleda res pustu dolgotrajne posledice!

    Drzi se, adju

    ReplyDelete
  2. Letalski muzej? A ni bil nek letalski muzej u igri?

    ReplyDelete
  3. kume točno tako... vlečem paralele in se čudim :)

    Koso bil... bil pa šel... dons sem kar vse prespal... bolš... itak sem mel že dost šokov tud dans... čeprav sem bil samo v hotelu...

    ReplyDelete